.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغيير سيماي مازندران با اجراي مصوبات دولت

استاندار مازندران با تاكيد بر اجراي درست مصوبات دولت گفت: سيماي مازندران با اجراي مصوبات تغيير مي‌‌كند.

سيد علي اكبر طاهايي در حاشيه ديدار مسئولان مازندراني و اعضاي شوراي فرهنگ عمومي استان با طلاب مازندراني‌ها مقيم استان قم در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: مازندران استان فرزانگان است.

وي از آيت‌الله جوادي آملي به عنوان برترين قرآن‌شناس قرن ياد كرد و خاطرنشان كرد: اين شخصيت تا جايي ارتقا يافت كه معمار انقلاب در مسئله ديدار با گورباچف، اين شخصيت را به عنوان نماينده جمهوري اسلامي ايران انتخاب كرد.

استاندار مازندران با اشاره به ميزباني مازندراني‌ها از يك هزار و 200 بقعه و امام زاده تصريح كرد: مازندران ديار علويان است.

نماينده عالي دولت در مازندران خاطرنشان كرد: خدمات دولت احمدي‌نژاد خدمات شاخصي است.

وي با تاكيد بر اينكه احمدي‌نژاد با تاسي از منويات مقام معظم رهبري رويكرد خدمت به مردم را پذيرفته است، تصريح كرد: اين روحيه بايد در جامعه حفظ شود.

طاهايي با اشاره به اينكه مشكل استان مازندران مشكل داشتن مصوبه نيست، ادامه داد: مازندران براي اجراي مصوبات سفرهاي گذشته دولت به مازندران به اعتبارات ريالي نياز دارد.

وي با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به استان مازندران و ديدار با مردم شهرستان‌هاي نوشهر و چالوس گفت: در اين سفر 45 ميليارد تومان اعتبار از محل اجراي پروژه‌هاي سفر نصيب اين دو شهرستان شد كه بايد تا سال آينده محقق شود.

استاندار مازندران با تاكيد بر اينكه سيماي مازندران با اجراي مصوبات دولت در استان درخشان مي‌شود، اضافه كرد: در زمان پذيرش مسئوليت در هيئت دولت از كندي اجراي تهران ـ شمال، چهار خطه كردن محور سوادكوه به قائمشهر و بهسازي محور هراز گله كردم كه دولت با نظر مثبت به اين امر نگاه كرد.

وي با تاكيد بر اينكه جنگل‌هاي مازندران خداكاشت است بر حفظ محيط زيست از طريق توسعه جنگل‌كاري تاكيد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.